dimecres, 17 de setembre del 2008

Mireia


Ja ho veus, aquest és un dibuix fet el 1998, just quan tu ja eres responsable dels teus actes, podies votar i veure pelis prohibides.
És un dibuix que porta uns quants anys anant sempre amb mi, a cada trasllat (en porto 5 ja), guardat amb cura en una de les meves enormes carpetes de dibuix.
No l'he penjat mai a cap de les cases on he viscut. No era per a mi. Potser per que està suggestionat per una foto publicitària d'una roba interior de marca o d'un perfum "xic" (ara per variar no me'n recordo) i a mi aquestes coses no em van gaire, ja ho saps. Però el resultat m'agradava i m'agrada molt, així que no el penjava a casa però tampoc el podia llençar ni donar a qualsevol.
Normalment deixo triar entre diferents dibuixos escollits, però aquest cop no.
Ara que marxes, ara que sé que és per a tu, ho tinc clar.
Et dono un tros petit de mi.
SORT SALUT, PELES i un petó.

3 comentaris:

Sílvia ha dit...

tinc memoria fotográfica:

Anunci (un dels primers) de la colònia Obsession de Calvin Klein, jijiji

http://www.mercadolibre.com.uy/jm/img?s=MLU&f=6088980_3236.jpg&v=P

Petonets!

camaca ha dit...

eiii si senyora, Merci!!!!

Anònim ha dit...

Hola Anna!!!! Mil gracies per el teu super cuadro que ja el te la botiga, "porque lo estoy enmarcando!!!"
M'ha fet moltíiiisiiiimaaaa il.lusió rebre, com a primer cuadro de la meva casa, una obra teva!!! Li vaig ensenyar als meus familiars aquest cap de setmana, (bueno, només dissabte al matí), ja que he ho vaig portar per la tarda... i els hi va agradar molt.. fins i tot.. em va dir la senyora de la botiga que tenía MOLTA FORÇA!!! i ens va fer agafar un marc primet per no treura-li protagonisme al dibuix!!!!

Estic tan agraïda, que no em cansaré de dir-ho mai!!!

Estic treballant al costat del cole de l'arnau.. així que aquesta setmana, i le vinent (que estic de curs) et dic "quelcom" (t'agradat que digui aquesta paraula eh??)

Un petonàs,i seguim en contacte!!!

UNA FORTA ABRAÇADA!!!

Mireia